Drage ljubiteljice i ljubitelji pisane i slikovne riječi, i svi vi koji ćete to tek postati!

Širiti ljubav, stvarati i voljeti, biti sretna i imati snove moja je misija. To put je koji slijedim i cilj kojem stremim. Svi to zaslužujemo i nitko ne bi smio živjeti s mišlju da je sreća za neke druge, ili sa uvjerenjem da su mu želje i snovi preveliki. Ljubav je svemoćna: strpljiva i nježna, zaštitnička i ohrabrujuća, bez zavisti i ljubomore... Ljubav je vjera i nada - zato živimo ljubav! Dobro mi došli!

Ja ljubav živim












Gomilu blaga svome srcu stvorih,
Za ljubav se najveću izborih;
Ma, ne izborih, ona mi se desi,
Pa mi tijelom plamte vatre krijesi.

Za ljubavlju ja ne čeznem,
Niti hoću, na brzinu da je uzmem;
Ja ljubav živim u njenoj cjelosti,
A ona me hoće, puna smjelosti.

Bogatstvo moje, to ljubav je,
I cijelog svijeta blago svo;
Njene ljepote srce puno mi je,
A ništa od toga, da tebe nije.

Gomilu blaga s tobom, pjesmo, stvorih,
Vrata zemaljskog raja otvorih;
Ma ne, u ljepotama raja živim,
A ljubavi se cijelog života divim!


(2005.)