Drage ljubiteljice i ljubitelji pisane i slikovne riječi, i svi vi koji ćete to tek postati!

Širiti ljubav, stvarati i voljeti, biti sretna i imati snove moja je misija. To put je koji slijedim i cilj kojem stremim. Svi to zaslužujemo i nitko ne bi smio živjeti s mišlju da je sreća za neke druge, ili sa uvjerenjem da su mu želje i snovi preveliki. Ljubav je svemoćna: strpljiva i nježna, zaštitnička i ohrabrujuća, bez zavisti i ljubomore... Ljubav je vjera i nada - zato živimo ljubav! Dobro mi došli!

O meni

Pišem poeziju i prozu, ali i minijature (aforizmi, haiku...). Članica sam Udruge umjetnika «Spark» Velika Gorica i autorica dviju samostalnih zbirki pjesama. «Vijenac od srebra», objavljujem 2005. u vlastitoj nakladi, te «Na otoku MIRAKUL», 2008. u nakladništvu Udruge. U skupnim djelima to su: Zbirka pjesama «Bože, Tebi hvala», 2006., također u vlastitoj nakladi; «Sve priče, antologija nepoznatih autora», Informator, Zagreb, 2003.; «Erato '04», zbirka pjesama s natječaja Međunarodnog instituta za književnost, Zagreb, 2004.; „Izvan dometa“, zbirka proze i poezije Međunarodne kulturne manifestacije „6. Novosarajevskih književnih susreta“, 2013.
2003.dobila sam Priznanje Udruge umjetnika «Spark» u izboru za najljepšu ljubavnu poeziju povodom Valentinova i 2004. Priznanje Međunarodnog instituta za književnost za doprinos književno-umjetničkom stvaralaštvu u Republici Hrvatskoj.
Radove objavljujem i u elektronskim i pisanim medijima, te na raznim gostovanjima i tribinama.
Uz obitelj i pisanje pronalazim vrijeme i za svoje hobije: fotografiranje, slikanje, ukrašavanje predmeta decoupage tehnikom, te uzgajanje cvijeća, a zahvaljujući toj ljubavi, u konkurenciji od 100-tinjak vrtova, u 26. godini života postajem i vlasnica Priznanja jednog od najljepših. Radujem se sitnicama i svakom novom danu, volim i kontinent i mediteran, i kišu i sunce, sve boje i svo cvijeće. No mekoća i ljepota poljskog cvijeća, koje mi je asocijacija na najranije djetinjstvo, nježno i meko kao snježna pahulja ili krilo leptira, je nešto što me uvijek iznova ostavlja bez daha.
Volim putovanja, izazove i avanture, a već 20 godina moje su životne postaje Zagreb, Velika Gorica i Novalja na otoku Pagu.