Drage ljubiteljice i ljubitelji pisane i slikovne riječi, i svi vi koji ćete to tek postati!

Širiti ljubav, stvarati i voljeti, biti sretna i imati snove moja je misija. To put je koji slijedim i cilj kojem stremim. Svi to zaslužujemo i nitko ne bi smio živjeti s mišlju da je sreća za neke druge, ili sa uvjerenjem da su mu želje i snovi preveliki. Ljubav je svemoćna: strpljiva i nježna, zaštitnička i ohrabrujuća, bez zavisti i ljubomore... Ljubav je vjera i nada - zato živimo ljubav! Dobro mi došli!

Moja pjesma

 
 Ti cijeli svijet ispred sebe imade,
Ali, ispred vrata moje kuće stade.
Čuo si pjesmu koju sam ti darivala,
Pjesmu, koja snove mi je otkrivala.

A prolazio si ispred mnogih vrata, znam,
Čuvši i boljih pjesama mojih spram.
Ali, mojih pjesama čistoća i žar vreli
Do mojih vrata tvoje srce su doveli.

Svi zvuci svijeta i pjesama njihovih sjaj,
Tebi nisu pokazivali put za sreću i raj,
Pa ti, donoseći mi srce i sve što imade,
Ispred vrata moje kuće stade!