Drage ljubiteljice i ljubitelji pisane i slikovne riječi, i svi vi koji ćete to tek postati!

Širiti ljubav, stvarati i voljeti, biti sretna i imati snove moja je misija. To put je koji slijedim i cilj kojem stremim. Svi to zaslužujemo i nitko ne bi smio živjeti s mišlju da je sreća za neke druge, ili sa uvjerenjem da su mu želje i snovi preveliki. Ljubav je svemoćna: strpljiva i nježna, zaštitnička i ohrabrujuća, bez zavisti i ljubomore... Ljubav je vjera i nada - zato živimo ljubav! Dobro mi došli!

Pismo djedu

Dragi moj djede,

kada te ono skoro, dragi djede, sretoh,
mnogo toga ja reći tebi htjedoh,
ali pogled tužni tvoj mene spriječi,
pa ne nađoh prave i potrebne riječi!
 
Navikla sam na sjajnu iskru u tvojim očima,
iskru, o kojoj rado pričam svima,
iskru, kojom skrivao si teret duše svoje,
jer nisi želio da vidi ga nježno oko moje.

Kada sam ti onu prvu pjesmu pisala,
s više radosti u srcu sam je risala,
tvoju jačinu, s jačinom hrasta usporedih tada,
ali takav stih, ruka mi neće napisati sada.

Ruka neće, a srce joj poruku ne šalje,
zbog iskre, koja iz tvoga pogleda pobježe dalje,
a ti, k'o da njen sjaj vratiti ne želiš
i, k'o da njenom bijegu se veseliš!

Znam, bole te starost i sjećanja, dragi djede,
znam, i da nisi naučio ti slaviti pobjede,
njih slavili su neki drugi, manji ljudi,
ali, tužni pogled tvoj, mene boli i čudi.

Boli me i grize, baš k'o čemer ljuti,
i što majka mi ove stihove prva neće čuti,
i pomisao da si se i ti možda predao,
ti, koji si kišu metaka i glad preživjeti znao.

Ni sve priče ispričao mi nisi,
a znaš, dragi djede, obećao si!
Pa ni onu, vječnu ti u srcu ranu ljutu,
onu, što govori o tvom križnom putu!

Vjerujem, kako te ni sada sreća napustiti neće,
k'o onda, kada si od mnogih imao više sreće;
nemoj, da na sjaj očiju tvojih sjećanja mi blijede,
drži mi se uspravno i hrabro, dragi moj djede!

(ZP «Erato '04» i ZP «Vijenac od srebra»)