Drage ljubiteljice i ljubitelji pisane i slikovne riječi, i svi vi koji ćete to tek postati!

Širiti ljubav, stvarati i voljeti, biti sretna i imati snove moja je misija. To put je koji slijedim i cilj kojem stremim. Svi to zaslužujemo i nitko ne bi smio živjeti s mišlju da je sreća za neke druge, ili sa uvjerenjem da su mu želje i snovi preveliki. Ljubav je svemoćna: strpljiva i nježna, zaštitnička i ohrabrujuća, bez zavisti i ljubomore... Ljubav je vjera i nada - zato živimo ljubav! Dobro mi došli!

“Bože, Tebi hvala”

zbirka je pjesama mojeg Djeda Blaža Božića koji je, ponosan i očaran mojim pjesmama, krajem devetog i početkom desetog desetljeća svog života i sam počeo smišljati, slagati i pamtiti stihove, te čekati da ih netko zabilježi. Sa svoje dvije pjesme i koautorica sam Zbirke, ali i urednica i nakladnica, jer ushićenje, ponos i želja da taj pisani trag sačuvam kao obiteljsku baštinu bili su ogromni.
Ljubav i ponos glavni i jedini su krivci za nastanak ove Zbirke, jer oni su me poticali, nosili i bodrili. Bili niti vodilje.
Zahvalnost je ovo Djedu za njegovu ljudskost, razboritost i dugovječnost, koje mu je život poklonio, te zahvalnost Bogu što mi je dao priliku upoznati ga i doživjeti, jer drugog djeda (očevog oca), kad sam se rodila, među živima više nije bilo.
Djedova biografija je uistinu bogata i živopisna, a do kraja života je širio optimizam i pozitivnu energiju, te sam silno željela od njega nešto i naučiti.
Stoga sam, radeći na ovoj knjizi, često zamišljala kako bi bilo lijepo da se nađe u rukama onih koji vole i koji su voljeni, ali i u rukama onih koji nisu imali sreću osjetiti radost života i bogatstvo ljubavi.

siječnja 2014.